BUDAPEST - A BKK állítása szerint, folyamatos informatikai támadásnak van kitéve a honlapjuk. Ennek megfelelően, a ma reggeli tájékoztatás szerint a web-bérlet vásárlásával, felmutatásával, ellenőrzésével kapcsolatban ismét gondok lehetnek. - Felmerül a kérdés: Milyen informatikus csapat az, aki nem képes 4-5 nap alatt egy támadás sorozatot elhárítani?

BUDAPEST - Mikor Tarlós István főpolgármester lett, elindult egy fejlődés, ami Budapestet élhető várossá teszi. Ebben nagy szerepe volt a Vitézy Dávid vezette BKK-nak. Újraválasztását követően viszont, mindent elkezdett lerombolni, amit korábban felépítettek. - Kezdte Vitézy eltávolításával, a BKK szétszedésével, a HÉV-ek, agglomerációs buszok levágásával, és most a 4-6-os villamos szétverésével. ÁLLÍTSUK MEG TARLÓST!

BUDAPEST-ESZTERGOM - "Nincs alja a 800-as busznak" címmel jelent meg írás, Magyari Péter "tollából" az egyáltalán nem szenzációhajhász 444.hu oldalain. Mint írják, "elképesztő látvány" fogadta egyik olvasójukat. Történt ugyanis, hogy vélhetően szerelés után, az egyik szerelő nyílás takaróját elfelejtették visszatenni. - 444-nek írt az utas, de azért a sofőrnek nem szólt!

BUDAPEST - Lázár János bejelentette, hogy javaslatot vár az NFM-től a Déli pályaudvar bezárásának lehetőségeiről, és a helyén P+R parkolót, valamint parkolót alakítanának ki. A Magyar Mérnöki Kamara Közlekedési Tagozata szerint ugyanakkor, veszélyeket rejt magában a Déli pályaudvar tervezett megszüntetése.

BUDAPEST - A Magyar Narancs internetes oldalain megjelent egy írás "Bedobják a sárgát" címmel, amiben már-már churchulli magaslatokat öltve a statisztika hamisítást, többek között azt is részletezik, hogy bezzeg Hofi szavaival élve a "cuculizmusban" mennyivel több villamost vettek. Nos: Írásukban eleve tényszámok sem stimmelnek, a szakmaiságuk pedig egyenesen a nullához konvergál!

BUDAPEST KÖRNYÉKE - Megállapodott a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és Tarlós István Budapest főpolgármestere az agglomerációs járatok finanszírozásáról. A megállapodás értelmében a jövőben a Minisztérium fizeti az agglomerációs járatok számláját. Készek arra, hogy megtörténjen a HÉV-ek átvétele a MÁV, a buszok átvétele a Volánbusz közreműködésével. De ez az utasoknak is jó lesz?

Úgy tűnik, hogy végre révbe ér a 3-as metró felújítása körüli kálvária, de egyeseknek, egyes politikai irányzatoknak ez sem tetszik. Tipikusan nyuszika van rajtad sapka, az a baj, ha nincs, az a baj esete áll fenn. Egy biztos, a Széll Kálmán tér felújítása májusban befejeződik, és utána júliusban kezdődhet a 3-as metró felújítása, amihez 150 új csuklós buszt terveznek beszerezni.