MAGYARORSZÁG, BUDAPEST - A hvg.hu készített egy hosszabb riportot Homolya Róberttel, a MÁV elnök-vezérigazgatójával, amiben a vasút jövőjéről faggatták. A riportnak témája volt a Déli pályaudvar és a Nyugati pályaudvar közé tervezett vasúti alagút és a budapesti HÉV-ek sorsa is. - Egy "őszinte" pillanatában előbbiről elszólta magát, hogy az egy hatalmas pénzkidobás az ablakon.

BUDAPEST - Másnak nem nevezhető a Szentgyörgyvölgyi Péter, V. kerület polgármestere és dr. Dabóczi Kálmán, a BKK vezérigazgatója közti megállapodásnak köszönhetően létrehozott CITY-TROLI járat. Haszna nincs, utas pedig a jelenlegi körülmények között csak akkor lesz rajta, ha valaki kíváncsiságból száll fel rá. Ez így, kimeríti a közpénzekkel való visszaélés fogalmát!

MAGYARORSZÁG, BUDAPEST - Kivételesen csak bízni lehet benne, hogy a Déli pályaudvar és a Nyugati pályaudvar közé tervezett vasúti alagút ugyanúgy csak egy kampány ígéret, mint a kínai hitelből tervezett Budapest-Belgád és a még forrás nélkül tervezett Budapest-Varsó nagy sebességű vasút is. - Ezek, jelenleg pénznyelő, megalomán tervek. Előbb a valós problémákat kell megoldani!

BUDAPESTI AGGLOMERÁCIÓ - A MÁV-HÉV anyavállalata a MÁV-Start kezdeményezésére, immáron a Budapesten kívüli megállókban is csak előre váltott menetjeggyel lehet felszállni a HÉV-ekre, ha a felszállás helyén automata üzemel. Ez rendben is lenne, de az alkalmazott viteldíjrendszerhez nincs meg a kellő infrastruktúra, márpedig itt picit többen utaznak, mint a MÁV-Start vonalain. De lenne megoldás, rövid távon is!

BUDAPEST - A BKK állítása szerint, folyamatos informatikai támadásnak van kitéve a honlapjuk. Ennek megfelelően, a ma reggeli tájékoztatás szerint a web-bérlet vásárlásával, felmutatásával, ellenőrzésével kapcsolatban ismét gondok lehetnek. - Felmerül a kérdés: Milyen informatikus csapat az, aki nem képes 4-5 nap alatt egy támadás sorozatot elhárítani?

BUDAPEST - Mikor Tarlós István főpolgármester lett, elindult egy fejlődés, ami Budapestet élhető várossá teszi. Ebben nagy szerepe volt a Vitézy Dávid vezette BKK-nak. Újraválasztását követően viszont, mindent elkezdett lerombolni, amit korábban felépítettek. - Kezdte Vitézy eltávolításával, a BKK szétszedésével, a HÉV-ek, agglomerációs buszok levágásával, és most a 4-6-os villamos szétverésével. ÁLLÍTSUK MEG TARLÓST!

BUDAPEST-ESZTERGOM - "Nincs alja a 800-as busznak" címmel jelent meg írás, Magyari Péter "tollából" az egyáltalán nem szenzációhajhász 444.hu oldalain. Mint írják, "elképesztő látvány" fogadta egyik olvasójukat. Történt ugyanis, hogy vélhetően szerelés után, az egyik szerelő nyílás takaróját elfelejtették visszatenni. - 444-nek írt az utas, de azért a sofőrnek nem szólt!

BUDAPEST - Lázár János bejelentette, hogy javaslatot vár az NFM-től a Déli pályaudvar bezárásának lehetőségeiről, és a helyén P+R parkolót, valamint parkolót alakítanának ki. A Magyar Mérnöki Kamara Közlekedési Tagozata szerint ugyanakkor, veszélyeket rejt magában a Déli pályaudvar tervezett megszüntetése.

BUDAPEST - A Magyar Narancs internetes oldalain megjelent egy írás "Bedobják a sárgát" címmel, amiben már-már churchulli magaslatokat öltve a statisztika hamisítást, többek között azt is részletezik, hogy bezzeg Hofi szavaival élve a "cuculizmusban" mennyivel több villamost vettek. Nos: Írásukban eleve tényszámok sem stimmelnek, a szakmaiságuk pedig egyenesen a nullához konvergál!

BUDAPEST KÖRNYÉKE - Megállapodott a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és Tarlós István Budapest főpolgármestere az agglomerációs járatok finanszírozásáról. A megállapodás értelmében a jövőben a Minisztérium fizeti az agglomerációs járatok számláját. Készek arra, hogy megtörténjen a HÉV-ek átvétele a MÁV, a buszok átvétele a Volánbusz közreműködésével. De ez az utasoknak is jó lesz?