A Volánbusznál a PR jobban megy, mint a szolgáltatás
A Volánbusz egy újévi Szomszédok utánzat videóval promózza magát, és úgy néz ki videókészítésből jobbak, mint a fő tevékenységükből az autóbuszos személyszállítási szolgáltatásból, mivel ez utóbbi bőven hagy kifogásolni valót!
Az újévi promóvideót úgy készítette el a Volánbusz, ahogy anno a Szomszédok epizódjainak a vége zárult, sőt még maga Pásztor Erzsi is megjelenik, alias Janka néni, na meg persze a Szomszédok filmzenéje hallható a videó alatt... Természetesen nem maradhatott ki a videó végén a teljes cégvezetés felsorolása sem...
Kérdés az, hogy a cégvezetés mire oly' büszke?
Arra, hogy a beszerzett 40 darab agglomerációs e-Citaro buszból még mindig nem sikerült forgalomba helyezni az összeset? És egy jó napon is maximum 25 darabbal lehet találkozni az utakon?
Arra a sok kimaradó járatra, ami miatt már kiszámíthatatlan a közlekedés?
Mikor autópályás viszonylatokat társszolgáltatónak kell pótolnia autópálya matrica nélküli buszokkal? - Ezzel jelentős késéseket generálva.
Amikor gyakorlatilag horgászjegyet felmutatva is fel lehet szállni a buszokra?
Amikor a csatlakozásokat rendszeresen lekésik a Volánbusz járatai, ezzel 58-118 perces várakozásokra kényszerítve az utasokat? - Nem, nem a járművezetők hibája. A menetrend rossz!
Arra a csodálatos utastájékoztatásra, amikor nem létező viszonylatok szerepelnek a webes vagy épp megállóhelyi utastájékoztatásban? Vagy arra, mikor a megváltozott menetrendet nem sikerül fél év alatt sem kihelyezni?
Arra, mikor egyes viszonylatokon tanítási napokon csúcsidőben szóló busz van az adott vonalon, ami ennek megfelelően heringjárat, ugyanakkor hétvégén 10 utasra csuklós busz van vezényelve. - Ehhez csak gratulálni lehet!