BUDAPEST-ESZTERGOM - "Nincs alja a 800-as busznak" címmel jelent meg írás, Magyari Péter "tollából" az egyáltalán nem szenzációhajhász 444.hu oldalain. Mint írják, "elképesztő látvány" fogadta egyik olvasójukat. Történt ugyanis, hogy vélhetően szerelés után, az egyik szerelő nyílás takaróját elfelejtették visszatenni. - 444-nek írt az utas, de azért a sofőrnek nem szólt!

Nevezett oldal újságírója minden bizonnyal szakmailag olyan képzett, hogy a fotó alapján, meg tudta állapítani, a busznak nincs alja. Ettől is nagyobb kérdés, hogy mennyire merül fel a képet beküldő utas felelőssége is? Tekintve, hogy ahelyett, hogy a hiányosságról a busz vezetőjét értesítette volna, inkább 5 perc hírnévért fotókat készített a szenzációhajhász oldalnak.

Mint kiderült, a szolgáltató egyik karbantartó munkatársa valóban hibázott, mert a munka végeztével elfelejtette visszatenni az aknafedelet. Ugyanakkor, ha a "tisztelt" utas szólt volna a busz vezetőjének, az 5 perc hírnév helyett, akkor azt a buszvezető 1 perc alatt a helyére tudta volna tenni, mivel a fedlap a buszon volt.